20 Ağustos 2014 Çarşamba

İtiraf ediyorum kocamı boynuzladım

selamlar sex hikayeleri okuyucuları ister inanın ister inanmayın benm anlatıcagım hersey gercek ve dogru ben 18 yasında halamın ogluna asık oldum ve evlendim ilk evlenmeden birlikte oldum sanlı urfadan birlike oldum die halamın ist deki evine kacıp geldik sonra evlendik neyse bes yıllık evli ve 3yasında bi kızım vardı sonraları fizigim cok bozulmustu kompleks olmustu esimin asaglamaları beni bunaltmıstı daha sonra esimle ilişkimiz kalmamıstı daha dogrusu o bana yetmiyodu artık ve beni aldatıyodu bende bigüğn karar verdim ve aldatıcam dedim neyse ben ist samtayda oturuyorum bi gün bakkala gittim cocuk evde uyuyodu kaynanamla yasıyodum ama oda calısıyodu yane evde kimse yoktu neyse.. bakkala gittim bakkal küçük ve kalabalıktı ben sıramı bekliyodum birden arkamdan biri beni itmeye basladı dedim yok ya yanlıslıkla olmustur zaten kndime hiç güvenmiyodum begenmiyodum kndimi daha sonra alıcagımı aldım ve cıktım eve geldim tam binadan giricem biri geldi ve kaynanamı sordu bu kisiyi tanıyodum görümcemin arkadasının babasıydı yakısıklı yane bence en azından:)orta boylu hafif kel ama cok karizmatikti ama bir siki vardı en az 20 cm pantolondan belliydi cünkü ben hemen azmıstım neyse evde yok dedim kaynanamı sorunca daha sonra sen cok tatlısın senle bi gece için canımı verirdim dedi bakkalda arkamdakide oydu soka girdim nediyosun diyemedim cünkü etkilenmiştim sadece güldüm.)istiyosanız gelin eve dedim sasırdı oda öle bi tepki beklemiyodu bi kahveye hayır demem dedi ve geldi eve girdik kızım uyuyodu hala odasındaydı kapısını kapadım sonra kahve yapmaya gittim mutfaga arkamdan geldi sarıldı dur dedim acelemiz yok hemen altımdaki pantolonumu indirdi ve arkama sürmeye basladı sikini ZAFER abi dur dedim ama istiyodumda daha sonra yatak odasın a gittik beni soydu amımı yalamaya basladı deli gibi sonar beni aşagı indirdi sacımdan yolarak agzıma aldım deli gibi sakso cektim agzıma bosaldı daha sonra bi daha cıktı zaten viagra atmıs en bastan sonra arkamı cevirdi götümü yagladı ve dibine kadar soktu zevkten delirmistim ilk götten sikilişimdi daha sonra götüme bosaldı soktaydum benm kocam bi kere zor bosalırdı bu 3 kere bosaldı 3cüsü de tekrar agzıma aldım gögüslerimi deli gibi ısırıyodu 69 pozisyonundaydık tam bosalıcagı sıra cıktı gögüslerime bosaldı ikimizde kalktık dus aldık gögüs uclarım mosmodu amım yırtılmıstı adeta ama asık olmustum ona tam giyindi gidiyodu son kez dudaklarına yapıstım hergün gel dedim tamam dedi odanın kapısını bi actık kaynanam kapıda soka girmistim bana vurdu zafer kactı daha sonra esim duydu ve beni terk etti simdi yeni bosandık ve ben artık degişşik zevkler tatmak istiyorum size adresşmi vermek isterdim ama heralde site izin vermiyo neyse ben sürekli yazıcam erkekleri ve sexsi seviyorum azmıs kadınnnnnnnn:)
Devamını Oku

türbanlı komşum deli gibi bağlandı bana

 Selam komşu sex hikayeler ile devam ediyoruz , ben 25 yaşında yanlız yaşayan gerçekten ama gerçekten yakışıklı biriyim. Olay karşı komşum türbanlı Nisa abla ile ilegili… Nisa abla 41 yaşında 80 kilo civarında tipik ev kadınıdır. Kilosundan anayacağınız üzere göt, göbek bayaa var. Kalçaları her zaman uzun etek giymesine rağmen insanı deli edece şekilde belli olur. Gögüsleride çok büyü ama sarkık değildir. Hani derler ya kadın taşmış diye aynen öyle bir kadın Nisa abla… Nisa ablanın üç tane çocuğu ve birde inşaat işçisi kocası var. Nisa ablanın kocasını bir görseniz zayıf mı zayıf hani üflesen uçacak tipten biri… yani Nisa abla resmen o kilosuyla adamı yatakta eziyordur. Zaten adam inşaatlar da çalışmatan 10 günde 1 evine gelebiliyor.Komşu olduğumuzdan ve ben bekar iyi bir genç olduğumdan Nisa abla ile muhabbetimiz vardır. Kapalı bir kadın olmasına rağmen beni sever çekinmez. Ama çok cahil bir kadındır. Birgün elinde çamaşır sebeti ile kapıma geldi. Caner bizim makina bozulmuş bu çamaşırları senin makinada yıkayabilirmiyim dedi. Bende tabi abla buyur at makinaya dedim. Nisa ablanın üstüne de pembe vucuduna kapışan dar badisi ve altında da siyah uzun eteği vardı. Başına da siyah türbanı ile örtmüştü. Pembe dar badisinin altına beyaz sütyeni çok belli oluyordu. Nisa ablaya makinanın yerini gösterdikten sonra ben bilgisayarın bulunduğu televizyonlu odaya geçtim. Makinaya çamaşırları atmış ve oda yanıma odaya geldi. Etrafa baktı ve evinde bayaa dağınık Caner uygun olunca bana söyle ben hem silip hem toplarım ödeşmeşmiş oluruz dedi. Bende gerek olmadığını söyledim ama ısrar edince tamam öyle yaparız abla dedim.Tam ben gideyim Caner dedi bende otur abla ne işin var evde çocuklar okulda değil mi ? Evde canın sıkılmıyor mu koca gün otur muhabbet edelim falan dedim. Kadın herhalde o kadar sıkılıyor ki evde valla doğru dedin çocuklarda evde yok napcam evde oturup muhabbet edelim dedi. Ben kola koyayım abla dedim hava çok sıcak dedim. Oda iyi olur terledim zaten dedi. Başbaşa kaldığımızdan dolayı o arada iyice abazalaştığımdan dolayı acayip tahrik olmuştum. Muhabbet ederken kocasını falan sordum. Kocasından bayaa bi derltiydi. Boşver konuşmaya değmez falan diyerek geçiştirmeye çalıştı. Belli ki kocasından memnun değildi. Bu konuda hiç üstüne gitmedim. Sonra bana kaç yaşındasın Caner böyle tek nereye kadar gider hayat evlenmiyecekmisin sen dedi. Bende evliliğin bana göre olmadığını yapamayacağımı falan söyledim. Bayaa derin konularda daldık Nisa ablayla… o kadar yıllık komşumdu ilk defa bu kadar uzun sohbet ediyor ve baş başa kalıyorduk. Benim gözerim hep Nisa ablanın vucudunda geziyordu. İnanılmaz azmıştım. Nisa abla arada görüyorum eve kız getiriyorsun Caner diyerek göz kırptı. Nedense baştan utandım sonra evet abla insanın bazı ihtiyaçlar oluyor dedim. Rahatsız oluyorsan bir daha getirmem dedim. Yok rahatsız olmuyorum seni anlıyorum dedi. Sonra hiç beklemediğim birşey dedi ve Caner bak yıllardır seni tanırım eğer kabul edersen sana birşey diyeceğim. Söyle abla dedim. Eve kız getirmene gerek yok erkeklik ihtiyaçlarını ben karşılayabilirim dedi. Sonra nasıl kızardı bir görseniz. Nar gibi ! Sanki dediklerine pişman olmuş gibi pardon özür dilerim yanlış anlama beni falan diye özür falan dilemeye başladı. Ben şaşırdığımdan ilk önce birşey diyemedim ve sonra tamam abla kabul ediyorum aramızda sır olarak kalacak… hem kapı komşusuyuz kim görebilir ki… Nisa abla söze girdi bir süre sonra… ama benim sana başka diyeceklerim de var ! Neymiş onlar abla dedim. Şimdi hiç sözümü kesmeden dinle beni dedi ve konuşmaya başladı. Ben sana aşığım Caner dedi. Bu sırada yine nar gibi kızardı. Biliyorum bana göre çok gençsin ben evliğim bu doğru değil ama artık içimde tutamıyorum bu aşkı, evde kendimi yiyip bitiriyorum, kapı deliğinden senin görebilmek için geliş gidiş saatlerini takip ediyorum dedi. Ben ilk şoku atlatamadan ikinci bir şok daha yaşıyordum. Lütfen hayır deme bana Caner… biliyorum çok utanç verici kimseye diyemiyorum içimdekileri falan diye bir sürü aşk dolu laf ediyordu. O sırada gerçekten çok utandığı belli oluyordu ve ayağa kalkıp gitmek için kapıya yöneldi. Bende ayağa kalkıp kolundan tuttum. Lütfen otur abla utanamana gerek yok, sana kızmadım, yanlızca çok şaşırdım dedim. Ayakta göz göze dudak dudağa geldik. Görseniz nasıl titriyordu koca kadın. Kolunda tutup yerine oturması için ısrar ettim. Sonra bende abla bende seni çok beğeniyorum ama benim seni beğenmem fiziksel olarak, beni yanlış anlama sakın. Bence çok güzel bir kadınsın… bu sırada şoku atlattıktan sonra ve Nisa ablanın bana dediklerinden sonra yine azmıştım. Duygusal olarak şu an sana birşey hissetmem mümkün değil zaman zaman falan gibi şeyler saçmaladım. Ama seni çok arzuluyorum abla dedim. Dokunmadan gögüslerini göstererek bunlar beni deli ediyor dedim. Dilimin bağı çözülmüştü. Kaç kere seni düşünerek kendi kendime boşaldım bilemezsin. Bunları söyleyince yine kızardı. Bir süre sessiz kaldık. Birbirimize bakmıyorduk. Sonra Nisa abla elini şortumun önüne attı ve sikimi sıvazlamaya başladı. Bu sırada yine bana bakmıyordu. Abla dedim utanırsan lütfen yapma seni zorlamak istemem. Oda hayır Caner bende istiyorum seni dedi. Eli bunları derken sikimi sıvazlamaya devam ediyordu. Bende salak gibi izin verirsen sana dokunmak istiyorum abla dedim. Birden heyecan yaptı ve dokunabilirisin tabi birtanem dedi. Ben de artık korkaklığı bir kenara bırakıp Nisa ablanın o çok arzuladığım gögüslerine yumuldum. Abla şu badini çıkaralım dedim. Tamam aşkım diyerek bir çırpıda çıkardı ve sütyeni ile kaldı. Nisa abla harikasın dedim. Lütfen bana abla deme Caner. Bana Nisa de… dedi. Tamam Nisa diyerek sütyenini de çıkardım. Gögüslerin arası terlemişti ve hafif bir parlaklık oluşmuştu. Sen nasıl bir kadınsın Nisa dedim. Seninim Canerim istediğini yap bana aşkım, yıllardır içimde yaşadım herşeyi seninle dedi. Nisa ablayı ayağa kaldırdım ve uzun eteğinin fermuarını arkadan açtım ve eteğini aşağıya doğru sıyırmaya başladım. Götü çok dolgun olduğundan zorlayarak çıkardım. Altında siyah külodu vardı. Kulağına bebeğim sırıl sıklamsın dedim. Oda çok ıslandım Caner bir an önce içime gir aşkım diyordu. Nisa ablayı koltuğa yatırıp siyah külodunu yavaşca indirdim. Bacaklarını iki yana açtım ve tertemiz olan amını yalamaya başladım. Beş dakika yaladım yalamadım. Aşkım geliyorum diyerek bacaklarıyla kafamı boynumdan kıstırıp sıkmaya başladı. Ne olduğunu anlamadan bir böğürtü ile ağızıma boşaldığını hissettim. Bende ilk defa bir kadını ağızıma boşaltıyordum. Bacaklarıyla beni o kadar sıkmıştı ki nerdeyse boğulacağım sandım. Nisa ablaya biraz daha yavaş bebeğim sakin ol dedim. Oda utanarak özür dilerim aşkım ama ne zamandır boşalmamıştım ve senin beni boşaltman aşık olduğum adamın nasıl bir zevk bilemezsin dedi. O zevki bana da tattır o zaman Nisa dedim. Bana resmen kadın tapıyordu ve ben bunu anlayınca biraz götüm kalktı açıkcası ve bunu sonuna kadar kullanmak istiyordum. Çünkü Nisa ablaya aşık olmam imkansızdı. Seksten başka birşey düşünemiyordum ona karşı… ben ayağa kalkıp şortumu aşağıya indirdim. Yalan yok benim aletim 16 cm falan… Nisa ablaya tutarak nasıl sana yeter mi ? Seni doyurabilirmiyim abla dedim. Abla yok aşkım dedi. Ben seni seviyorum aletinin boyu önemli değil. Hem hiç fena değil diyerek yumuşacık elleriyle taşaklarımı avuçlayıp altan sıkmaya başladı. Nisa sanırım bende boşalcam bebeğim dayanamıyorum dedim ve aşır heyecan dan bende boşalmaa başladım. Oda bir eliyle taşaklarımı bir eliyle sikimi sıvazlayarak beni boşalttı. Öyle bir boşaldım ki… ben bile inanamadım. Nisa abla aşkım hepsini boşaldın bana bişey kalmadı diyerek göz kırptı. Boşalmanın verdiği rahatlıkla koltuğa yığılıp kalmıştım. Nisa abla ne oldu aşkım diye yanıma geldi ve elleriyle gögüsümü okşuyordu. Sonra vucudumu koklamaya başladı. Seni ne kadar çok seviyorum bir bilsen diye sözler söylemeye başladı. Nisa ablanın gögüsleri vucuduma deydikçe yine tahrik oluyordum. Sikimin kalktığını gören Nisa abla şimdi sıra bende aşkım bak gör sana neler yaşatacağım diyerek döllerimi temizlemeden sikimi ağızına alıp yalamaya başladı. Ben türbanlı kapalı bir kadının bunu yapacağını hiç tahmin etmiyordum. Bu sırada çırıl çıplaktı ve sadece kafasında türbanı vardı. Biraz kaymıştı türban ama böyle daha seksi buluyordum Nisa ablayı… o sikimi yalarken arada bana nasıl sikeceksin beni aşkım anlat bana diyerek beni tahrik etmeye uğraşıyordu. Bende senin amına boşalmak istiyorum Nisa diyerek karşılık veriyordum ama o sorular sormaya devam ediyordu. Beni seviyormusun aşkım ? Bende gönlü olsun ve daha ateşli sevişelim diye seni seviyorum bebeğim diye karşılık veriyordum. Yine beni boşaltıcaksın amına girmek istiyorum saksoyu bırakalım Nisa dedim ve uzanmasını söyledim. Elimi amına attım. Isladım aşkım direk gir dedi. Bende öyle yaptım. Amınının derinliklerinde ve sıcaklığında ilerlerken Nisaya bende sorular sorma başladım. Çok dar ve sıkı amın kocan kaç günde bir sikiyordu seni bebeğim ? Onu hatırlatma bana aşkım şimdi diyordu. Ama çok darsın ben hergün sikmek isterim bana dayanabilecekmisin dedim. Yeter ki sen iste aşkım sabah akşam çağır gelirim sana diyordu. Ben iyice emin olmuştum ne istersem yapacaktı. Ve kulağına aşkım ben hep senin götünü hayal ederek 31 çektim. İzin verirsen götünden sikmek istiyorum seni dedim. Başta aşkım günah değil mi orası ben öyle biliyorum hem canım yanmasın dedim. Bunları konuşurken Nisa ablanın içinde gidip geliyordum. Çok istiyorum Nisa dedim. Tamam erkeğim benim diye arkasını döndü. Yüzü koyun uzanca ben Nisa domal bebeğim dedim. Domalınca dolgun kalçalarının arasından kıpkırmızı göt deli göründü. Aferin Nisa hep böyle bakımlı ol dedim ve ona iltifalar etmeye başladım. Götünde ve amına bir tane kıl yoktu çünkü. Islak mendi aldım götünün deliğini biraz sildikten sonra yalamaya başladım. Nisa şaşırmıştı. Biraz da krem sürüp yavaş yavaş kafasını sokmaya başladım. Çok rahat aldı sikimi. Ama git gel yapmaya başlayınca biraz canı yanmıştı. Sonra ben çok hızlanmaya başladım. Nisa çok güzelmiş aşkım ilk defa böyle birşey hissediyorum sik aşkım daha güçlü erkeğim diye beni motive ediyordu. Bebeğim diyerek yine ondan birşey istemek için kulağına eğildim ve her istediğimi yapıyorsun bir isteğim daha var senden şimdi götünden çıkarıp ağızının içine boşalmak istiyorum seni o halde görmek istiyorum Nisa dedim. Tamam aşkım istediğini yap bana diyerek kabul etti. Götünden çıkardım sikimi ve önümde diz çokmesini söyledim. Diz çöküp sikimi eline verdim ve 31 çektir ben boşalacağımı zaman sana söyleyeceğim ve sende ağızına alıp hepsini yutacaksın tamam mı Nisa dedim. Yutacaksın dediğim için galiba biraz tuhafına gitmişti ama küçük uslu bir kız gibi nasıl istersen erkeğim benim genç aşığım diye kabul etti. Şimdi kendi tükürüğünle 31 çektir bana dedim ve eline tükürmesini söyledim. Nisa dediklerimi harfiyen yerine getirip 31 çektirmeye başladı. Ağızınla taşaklarımı em 31 çektirirken dedim. Nisa bunları yaparken ben tüm bu olanlara inanamıyordum. Sonra Nisa geliyorum hızlı çektir diyerek ağızını açmasını söyledim. Ve benden kesik kesik Ni…sa Ni…sa çok güzel devam et gibi sözler söyleyerek ağızına boşalmaya başladım. Ona ağızına boşaldığım dölleri göstermesini söyledim. Ağızını açarak göstermeye çalıştı bu sırada biraz benim ayağıma döküldü. Ağızındaki döllerimi gözlerimin içine bakarak yutmasını söyledim. Bende yanına eğilerek Nisayı boğazında tuttum ve gözlerimin içine bak ve yut onları dedim. Bu yaptıklarım biraz korkutmuşmuydu onu bilemedim ama dediğim herşey yapıyordu. Sonra benim ayak bileğime dökülen dölleri yalamasını söyledim. Nisa aşkım ama diye söze girecek oldu… Nisa uslu bir kız ol ve dediğimi yap dedim. Bu dediğim hoşuna gitti ve ayağımı eline aldı ve aşkım bak nasıl yalıyorum döllerini gör diye bana seslendi. Sen benim orospumsun Nisa dedim. Oda aşkım öyle miyim ? Üzüyorsun beni dedi. Bende zevk anında herşey söyleyebilir bir erkek lütfen alınma kadınım dedim. Kadınım lafı duyunca hemen yelkenleri suya indirdi. Zaten demesemde orospum olmayı kabul ederdi. Sonra duş aldık ve ben artık gideyim çocuklar okuldan çıkar dedi. Kocan gelcek mi bu gece dedim. Bu gece gelir yarın gider sabah seninim aşkım dedi ve dudağımdan öptü. Bende bu gece kocana verme yani kendini siktirme dedim. Ama aşkım adam 10 günde 1 görüyor beni dedi sikmeden gitmez. Ben kızar ve kıskanır gibi yaptım iyi naparsan yap kocan sonuçta dedim. O benim bu halimi görünce yanıma geldi ve ay başı olduğumu söylerim kocama vermem genç aşkım benim sen üzülme dedi. Bende onu kendimi daha çok bağlamak için sen benim kadınımsın onun değil diyerek iyice gaza getiriyordum. Bu duyunca aşkım son kez sana bir kıyak yapıp kaçayım dedi ve şortumu aşağıya indirerek sakso çekmeye başladı. Boşalacağım zaman ” orospu kadının Nisanın ” ağızını boşal diyerek beni ağızına boşaltı. Ve döllerini bana baka baka yuttu. Sonra bu orospun senin her istediğini yapacak ama beni hep sev dedi ve kalkıp kapıya yöneldi. Tam kapıdan çıkarken peşinden gidip kolundan tutup kendime çekip dudaklarını öyle bir tutkuyla emdim ki şok oldu. Seni koklamadan çıkma Nisa dedim ve boynunu gögüslerini hepsini içime çekerek kokladım. Bu onu inanılmaz mutlu etmişti ve herşeyim senin aşkım diyerek evden çıktı. İlişkimizin seyrinin merak edenlere söylüyorum. 3 yıldır hala devam ediyor ve inanmazsınız resmen kölem oldu.
Devamını Oku

sex hikayeleri pardon aşkım yanlışlıkla oldu

Ben 19 yasında uzun boyLu bir deLikanliyim bırgun yasadıgım sehırden baska bi sehirde yasayan bi kiz arkadas edindim bir gun bulusmaya karar verdik O ebı hıc gormemıstı sadece teLefonda Konusurduk o bana bı kac kez resımlerını gormustum O yuzden bırbırımızı bulmamız kolay olacaktı… herneyse gıttım bi kafede bulusacaktık bulustugumuz da gordugum de resımlerınden cok farklı daha guzel uzun boylu sex si bi kiz karsimdaydi emin olmak ıcın ilk 15 dk yanına gitmedim birde baktım ki tel caliyor o arıyor farkettı aynı anda teLimin Caldigini bi baktim ki yanımda mereba dedi meraba falan derken ilk 15 dk oyle gectı oda benden hoslanmıstı Olsa gerek hadı bıraz gezeLimd edi tmm dedim… bir ara boyle gezmekten bıktıgımı soyledım oda bizim ev de kımse yok gıdelım istersen dedi Olur dedim gittik biraz yedik ictikten sonra ben bıraz rahat bıseyler gıyıp geleyım dedı aklıma koydum kımse yoktu evde bu guzellık ebnım olacaktı z«aten sutun gıbı bacaklar kucuk gogusler bıtırmıstı benı geldıgındede ne goruyum bi baktim mini bir etek uste ince bi badi giymisti… cok guzel olmusun cok yakısmıs demeden dudagına yapıstım bı baktıkki cırıl cıplagız yatak oatsına gecmıstık artık orda o benım 21lık yaragı yalarken bende onu yalıyordum (69) ama arada sadece bu kadar la kalacagını soluyordu tmm dıyordum megerse bakıreymıs arkadan istedigimdeyse olmaz dedi kesinlikli yapmam dedi tmm dedim yaklasık 2 saat ole seviştikten sonra buraktım tam o sırada kapı acıldı kardesı gırdı abla senı soleyecem faln demeye basladı tmm falan dedık soleme ne istersen yaparız o zamn bende istiyorum dei ablası hemen hayır dedı ben ıcımden yasadık dıyordum oda cok guzeL 17 yaslarında guzel vucutlu bı kızdı ama cok azmıs olacakkı tamamen herseyden vazgecmıs neyse ablası tmm demek zorunda kaldı ama ben gıdecem burda kalamam dedı bende istemeyye istemeye itiraz ediodum ama icimden salakmısın sus OLum dıOdum kız o zamn solerım dedı bızım kılere dedı neyse benım cıtrı cikti disari bu direk sikismek isrtedigini soledi zaten ben de bikmistim sabahtan beri yalasioduk neyse ope ope soydum bunu birden surtmeye basladım bırden girince bi ciglik attı megerse bakireymis ablası geldi hemen kanlar icinde abalasi ne yaptin sen ya dedi sevisecektin kizligini neden aldin elinden dedi kendisi istedi dedim hem solemedi dedim vaLLa YANLİSLİKLA OLDU ASKİM diyebilkdim ancak kiz devam etmemi istedi ablasi cıktı tektrar abalsı ıcın gelmistim ama ona yar olödu bizim kamis neyse bizim amacımzda oydu Sonucta amaca ulastık hemde farklı bi sonucla Bi siktik bi bozduk 2: 0 ondeyim
Devamını Oku

19 Ağustos 2014 Salı

Ablamın Escort olduğunu öğrenince

 SelamAdım hakan. 20 yaşındayım. Anlatacağım olay tamamen gerçektir. Olay 2 sene önce başımdan geçti. Lise son sınıftaydım. 18ime gelmiş ama hala bir kızla birlikte olma fırsatı yakalayamamıştım. İlk deneyimimin kerhanede olmasını istemiyordum, sıradan bir kızla olsun istiyordum. Çevremdeki kızlar çok havalıydı götleri kalkmıştı hep. Hepsini siken bir erkek arkadaşları vardı zaten bana sıra gelmiyordu. Abazalığımın tamamen zirvede olduğu yıldı. Fırsat bulduğum ilk kızı sikmek istiyordum artık. Günlerim sürekli bigisayar başında porno izleyerek 31 çekmekle geçiyordu kendimi anca bu şekilde tatmin edebiliyordum. Benden 2 yaş büyük ablam var adı Necla. Onunla aramız gayet iyidir çok rahat sohbet edebiliyordum onunla. Kız arkadaşımın olmayışını hala bakir olduğumu ona anlatıyordum. O da bana rahat açılıyordu. Ailemiz tutucu olduğu için ablam bu konuda rahat değildi arkadaşlık kuramıyor hatta dışarı bile izinsiz çıkamıyordu. Herşeyimiz açıktı ablamla aramızda. Birgün beni porno izlerken yakaladı. sikim elimde bilgisayar başında 31 çekiyordum. Bir kızı siken 2 erkek pornosu açmış kendimden geçmiştim. Ablam beni yakaladığında utandım sikimi kapattım hemen. Abla neden böyle aniden giriyorsun diye kızdım ona gülmeye başladı bana. Utanmaz ne yapıyorsun böyle diye eğlenmeye başladı benle. Ben de sus abla aramızda kalacak bu dedim. Elbette aramızda kalacak bugüne kadar hangi sırrını anlattım ki başkasına dedi. Sen bu kadar mı azdın diye sordu bana evet abla gençlik ateşi işte bunu yaptırıyor insana. Kız arkadaşım yok ve hala bir kızla birlikte olamadım ben de kendimi bu şekilde tatmin ediyorum dedim. Ablamın gözü açık kalan pornoya gitti ve neymiş bu video izleyelim biraz dedi. Ben de sen bilirsin abla çeşit çeşit var izlemek istiyorsan izleriz dedim. Videonun başından sonuna kadar izledik. Birden aklımdan ablamı sikme düşüncesi geldi. Bu biraz ters geldi başta bana ama ablama o gözle bakınca hiç de fena olmadığını farkettim. Vücut hatları gayet sexy ve yüzü de gayet güzeldi. Kendimi ablamı sikerken hayal ettim ve sikim kalktı yine dimdik oldu. Abla ben çok azdım izlerken sikimi çıkarıp 31 çeksem rahatsız olur musun dedim yoo dedi aç ben de izliyim merak ediyorum zaten görmüş olurum nasıl boşaldığını dedi. ben de sikimi çıkarıp 31 çekmeye başladım. Ablamın gözleri fal taşı gibi olmuştu sikimi iyice inceliyordu. Bir yandan da pornoyu izliyordu. Pornoda kızın ağzına veriyorlardı. ablam daha çok sikimi izliyordu gizliden gizliye. Abla bana yardım eder misin dedim biraz da sen ellerinle boşalmama yardımcı olur musun dedim. Nasıl yapacam dedi ben de elini aldım ve sikime tutturdum yukarı aşağı yap yeter dedim. Ablam bana 31 çekiyordu çok zevk alıyordum dayanamadım ve boşaldım ablamın elleri sperm olmuştu. Peçeteyle sildi. Nasıl merakın gitti mi dedim evet dedi. Başka merak ettiğin bişey varsa gösterebilirim dedim. Ne gibi dedi. Ben de istersen beraber ilk deneyimimizi yaşayabiliriz kabul edersen seni sikmek istiyorum dedim, hadi ordan hayvan dedi gülerek. Ben bakireyim dedi. Tamam götünden sikerim ben de dedim. Ablam sustu ve hadi bi video daha aç dedi. Götten sikme pornosu açtım bilerek. Şahane götlü bir kızın götünü sikiyordu. Ablama hadi abla gel yapalım şunu çok azdım sen de sikişmenin nasıl birşey olduğunu yaşamış olursun. Ablam tamam ulan dedi ama bir defa yapıcaz sadece merakı gidermek için dedi. Tamam ablacım dedim. Bilgisayarı kapattım ve odanın kapısını kitledim. Annem yemek yapıyordu babam da çalışıyordu. Bizi rahatsız edecek kimse yoktu. Pantolonumu çıkardım. Ablama da altını çıkarmasını söyledim. Aman allahım ablamı hiç böyle görmemiştim düşündüğümden de güzel bir amı ve götü vardı. Ablamın üstüne atladım yavaş hayvan dedi sessiz ol annem duyarsa mahvoluruz, merak etme abla dedim. Ablamın üstünü de çıkardım memelerini emmeye başladım. Harika memeleri vardı. Amına öpücükler kondurdum nefisti. sikilmemiş bakire taze amcık. İlk ben yalıyordum. Ablamı yalayarak emerek bir defa boşalttım. Ben de ilk defa amcık yalamıştım. Pornoda izlediklerimden öğrendiklerimi ablamda uyguluyordum. Gayet başarılı yapıyor olmalıydım ki ablam da kendinden geçiyor hafifçe inliyordu. Daha sonra ablama sikimi emmesini istedim. Acemiydi ilk kez yalıyordu dişleriyle sikimi acıtıyordu bayağı ama sikimi ablamın ağzında görmek yetiyordu bana sikim hemen odun gibi oldu. Abla hazır sikicem seni şimdi dedim. Hadi sik geçir yarrağını götüme dedi. Götüne zorladım girmedi. Çok dardı. Hemen krem geldi aklıma çekmeceden arko krem getirdim parmaklarıma sürerek ablamın götüne parmaklarımı soktum. Yavaş yavaş deliği genişlettim. Ardından sikime kremi sürdüm ve zorlamaya başladım ablamın götüne. Büyük bir uğraştan sonra sikim ablamın götündeydi. Ablam çok acıyor çıkar hemen dedi. Ben de sakin ol abla acıtmadan yapmaya çalışacam dedim. Önce kımıldamadan götünde durdum bir süre. Alışana dek çok hafif git gelle yaptım içinde. Ablamın canı çok yanıyordu belliydi. İlk defa götüne yarrak giriyordu bu normaldi. Ama bu fırsatı kaçıramazdım artık sikmeliydim onu doyasıya. Yarrağım ilk defa gerçek bir delikteydi ablamın götündeydi. Harika hissediyordum kendimi. Biraz daha yavaş yavaş siktikten sonra hızlanmaya başladım. Ablam küfür ediyordu hayvan aptal yavaş ol diye. Ben de sus orospu diye karşılık veriyor hızlı hızlı sikmeye devam ediyordum. Her vuruşta şlap şlap sesleri çıkıyordu ablam yavaş ol annem duyacak diyordu. Ablamı köpek gibi sikiyordum. Hafifçe inlemeye başladı ablam. Bir yandan amını okşuyordum zevkten çıldırmaya başladı kaltak. Nasıl iyi mi ablacım dedim, aferin iyi sikiyorsun diyerek gülümsedi ve devam et dedi. Bir süre daha böyle siktim ama daha fazla dayanamadım ve ablamın götüne boşaldım. Sikimi çıkardım, ablamın yanan götü sikimi yakmıştı resmen kıpkırmızı olmuştu. Ablamın götüne peçete koydum spremler taşıyordu çünkü. Geçmiş olsun abla artık götün bakire değil, beni de milli yaptın sağol dedim ve güldük. Hemen giyindik ve hiçbirşey olmamış gibi devam ettik işlerimize. O gündür bugündür canım ne zaman sikmek istese ablamın götünü sikiyorum. ablam da alışmıştı artık o da yarrak hastası oldu sikimi emmeden duramıyordu. Ablamın amını da sikmek istiyorum ama vermeye yanaşmıyordu. En kısa zamanda amını da sikmeyi planlıyorum olursa onu da bir sonraki hikayemde anlatırım hoşçakalın

Devamını Oku

Üvey ablam ve ben mobil sex hikayesi oku

merhaba mobil sex hikayeleri okuyucuları arkadaşlar.. anlatacagim hikaye gecen sene basindan gecti her HER SEY UVEY ANLEMLE OZ BABAMIN IZMIRE IKI GUNLUK TATILI GITMESIYLE BASLADI BEN 22 YASINDAYIM UVEY ABLAM ISE 23 YASINDA ANLAEMLE BABAMIN GITTIGI GECE BIZ ABLAMLA ALKOL ALDIK HERZAMAN OLDUGU GIBI BEN ALISKINDIM AMA ABLAM NADIR ICERDI O GECE BEN DORT TANE BIRA ICTIM ABLAM ISE 2 TANE ABLAMIN SARHOS OLDUGUNU SEZDIM AMA HERSEY NORMALDI ABLAM BENI DANSA KALDIRANA KADAR HER SEY O AN BASLADI ABLAM DANS EDERKEN BANA SIKISIKI SARILIYORDU

BUTUN VICUDUMUZ BIRBIRINE YAPISKTI AMA BEN AKLIMDAN HIC KOTU BIRSEY GECIRMIYORDUM ABLAMIN UZERINDE SIYAH BADISI ALTINTA AYAK BILEKLERININ UZERINDE OLAN .

SIYAH SITREJI VARDI BENIM ISE ALTIMDA SORT UZERIMDE BADI VARDI ABLAM COK GUZEL VE BAKIMLI BIR KIZ EVDE BILI MAKYAJINA

COK ONEM VERIRDI EVET SIMDI OLAN SEYLERE BEN BILI INANAMAISTIM DASN SIRASINDA ABLAMIN BENIM BOYNUMA YATMASIYLA BASLADI ABLAM BOYNUMA YATTIDIGINDA NEVES ALISINDA BIR GARIPLIK HISSETTIM NEVESI HIZLANMIS VE TITRIYORDU VE BANA SIKIKIYA SARILIYORDU BUTUN VICIDU BEDENIME YAPISMISTI GOGUSLERINI BEDENIMDE COK HISSEDIYORDUM SONRA ABLAM BOYNUMA UFAK DOKUNUSLARLA OPUCUK ATTIGINI HISSETTIM KANDIMI KAYBETMEYE BASLADIN PENISIM HAREKETLENMEYE BASLADI DAHA SONRA BENDE ONUN .BOYNUNA .O PARFUM KOKUSUYLA TENININ KOKUSU BENI O AN COK ETKILEDI BENDE ABLAMIN BOYNUNA UFAK OPUCUKLER KONDURMAYA BASLADIM AMA TITRIYORDUK IKIMIZDE .PENISIM TAMAIYLE KALKTI SORTUMDAN SIKACAK GIBIYDI ABLAM BUNU HISSETMIS TI CUNKU TAM VICANASININ UZERINDE HISSEDIYORDUM PENISIMI ..SURTUSMEYE BASLADIK SANKI ABLAM NE OLURSA OLSUN DERCESINE BOYNUMU SIDDETLE EMMEYE BASLADI BENDE ONUN SONRA DUDAKLARINI YAPISTIM KIRMIZI RUJUNUN TADI HALA AZIMDA HISSEDIYORUM

DIZLERIMIZIN UZERINE COKTUK VE UZERINE YATTIM BADISINI SIYIRDIM SIMSIYAH DANTELLI SUDYENI VARDI VE TEK GOGSUNU CIKARIP YALAMAYA BASLADIM UCLARINI ISIRIYORDUM ABLAM CILDIRMIS GIBI KIVRANIYORDU SONRA BADISINI VE SUDYENINI CIKARIP ATTIM OLAMAZDI BOYLE GOGUSLER MUHTESENDI INANANAMISTIM ABLAMIN BUKADAR GUZEL GOGUSLERI OLDUGUNA IKI PORTAKAL BUYUKLUGUNDE YUSYUVARLAKTI. YALIYORDUM VE ELIMI SITREJININ ICINE SOKTUM AMINI OKSUYORDUM SEMSERT VE SIMSIKI IDI KASILIYORDU VE SULANMISTI BACAKLARININ ARASINA GECTIM SITREJINI SIYIRDIM SIMSIYAH DANDELLI KILODUNU GURUNCE CILDIRDIM INDIRDIM VEE O NEYDI TERTEMIZ AM DUN GECE DUS ALMISTI

DEDEKKI AGDA YAPMISTI YALAMAYA BASLADIN BAKTIDIMDA GOZLERI KAPALI DUDAKLARINI ISIRIYORDU SORTUMU CIKARDIM UZERIMI CIKARDIM ABLAMIDA CIRILCIPLAK BIRAKMISITIM BACALARININ

ARASINA GIRDIM VE SIKIMI AMINA SURTUYORDUM SOKMAYI COK ISTEDIM AMA YAPMADIM GOBEGINE OTURDUM GOGUSLERINE VE YUZUNE BOSLDIM PENISIMI TUTTU VE

SIMSIKI CEKIYORDU ABLAM TITRIYOR IDI SONRA BI AN NE OLDUGUNU ANALYAMADAN COK UTANDIM VE YERE YANINA UZANDIM UTANIYORDUM ODA OYLEYDI 10 DK KONUSMADAN OLDUGUMUZ YERDE KALDIK VE KALKTIM YUZUNU BAKAMIYORDUM DUSA GITTIM GELDIDIMDE ODADA YOKTU KORKTUM ODASINA GITTIM VE ORADAYDI .

IC CAMACIRLARINI GIYMIS ARKASI DONUK YATIYORDU MUHTESEM KALCALIRINI GORUMCE ICIM URPERDI VE CIKTIM ODAMA GITIM UYUYAMIYORDUM SANKI ABLAMI SIKMEDIGIME PISMANDIM

SAAT 3.30 DU KALKTIM VE ODASINA YAVASCA GIRDIM O MUHTEM VICIDUNU BIRAZ SEYRETTIM PENISIN TAS GIBIYDI YATAGINA OTURDUM SAPSARI SACLARINI OKCAMAYA BASLADIM UYUMADINMI DIYE SORDUM HAYIR UYUYAMADIM DEDI BENDE UYUYAMADIGIMI .

SOYLEDIM ABLAM YAPTIGIMIZ COK KOTU BISEY DEDI EVET AMA OLMUSTU HERSEY ONUN SUSUYDU YANINA YATTIM VE BELINE SARIDIM SIKIMI KALCALARINA YASLADIM ABLAM OLMAZ DIYORDU BANA DONDU VE BIRAZ BAKI8STIKTAN SONRA

YAVASCA OPUSMEYE BASLADIK ABLAMIN YATAGINDAYDIM BOYNUNU CILGINCA EMIYORDUM TENININ KOKUSU VE PARFUMU BENI ADETA CILDIRTIYORDU MEMELERI COK GUZEL AMI ISE

MUHTESEM DII BEN BIRLIKTE OLDUGUM KIZLARLAN BUKADAR ETKILENMEMISTIM SEVISTITEN SONRA BACAKLARININ ARASINA GIRDIM SIKIMIN KAVASINI YAVASCA SOKKUYORDUM ABLAM KENDINI CEKTI

AMA COK ZEVK ALIYORDU SONRA BELINDEN CEKTIM SIKIMI TUTTUM VE SOKTUM ABLAM INLIYORDU BEN ISE TITRIYORDUM YAVAS YAVAS SOKUP CIKARTIM VE KAN GELDI ABLAMIN BEKARETINI ALMISTIM VE BOSALDIM UZERINE YATTIM TITRIYORDUK ODA BENDE KENDIMIZE GELDIGIMIZDE NE YAPMAMIZA KARAR VERDIK

EN KISA DOKTARA GIDIP DIKTIRMEKTE KARARI VERMISTIK MADDI SORUNUMUZ YOKTU BABAM VARLIKLI KISI ABLAMIN CARCAFI KAN VE DOL OLMUSTU BEN ONLARI HEMEN ASAGIYA COP TENESINE ATTIM VE UYUDUK AYNI YATAKATA SARILARAK .UYANDIGIMDA SAAT OYLEN 1 DI ABLAM UYUYORDU

YATAKTA ONU SEYRETTIM YAPTIGIMDAN UTANIYORDUM AMA OKADAR GUZELDIKI YUZ USTU YATIYORDU KALCALARINI OKSAMAYA BASLADIM OKADAR YUMUSAKTIKI ANLATAMAM CIRIL CIPLAKTIK YANCEVIRDIM SIKIMI KALCALARINNIN ARASINA SURTUYORDUM UYANDI SIKIM SEMSERT VE TAS GIBIYDI SIKIMI TUTTU VE BES ALTI SEFER AGZINA ALDI VE YALADI

BIRAKTI KUCAGIMA OTUR DEDIM VE SIKIMI AYARLADIM YAVASCA OTURMASINI ISTEDIM OTURDU YAVASCA OTURUP KALKIYORDU ZEVKTEN INLIYORDU BELINDEN IKI ELIMLE TUUTTUM

HIZLANDIM ABLAM ISE CILDIRIYORDU KALDIRDIM DOMALTIM O NEYDI TAS GIBI AM VE GOT DELIGI ORTADAYDI DARACIK GOT DELIGI VARDI ARKASINDAN SIKICA SARILDIM MEMELERININI SIKIYORDUM IYICE DOMALMASINI ISTEDIM VE GOT DELIGINE SOKMAYA CALISTIM OLMUYORDU SIKIM ACIMAYA BASLADI VE ABLAMIN KREMLERINDEN ALDIM .

NE YAPACAKSIN DIYE SORDU CEVAP VERMEDIM SUNU PENISIME SUR DEDIM SURUYOR VE OKSUYORDU BUNDAN BUYUK ZEVK ALIYORDUM ELLERI BILE TITRIYORDU

SONRA DONDURDUM KALCALARININ ARASINDAN KREMI BOSALLTIM GOT DELIGINE SOMMAYA BASLADIM OLMUYOR ABLAM KENDINI SIKIYORDU RAHATLA DEDIM SIKMA CILDIRIYORDUM VE SONUNDA SOKMAYI BASARDIM DARACIKTA ABLAM COK ACI CEKIYORDU YETER DIYE INLIYIRDU BEN KENDIMI KAYBETMISTIM VE DEVEM ETTIM VE GOTUNUN ICIN BOSALDIM

SICACIK VE MUHTESEMDI CIKARDIM ABLAM ISE ACI CEKIYORDU KALKTIK DUSUMUZU ALDIK KAHVALTIMIZI YAPTIK HICBIRSEY OLMAMIS GIBI. BOYLE BIR AY DEVEM

ETTIK EVDE HER FIRSTTA KIMSENIN OLMADIGI ZAMANLARI DEGERLENDIRIYORDUK VE BIR AYIN SONUNDA DIKTIRMEYE KARAR VERDIK VE DIKTIRDIK.. BIR DAHA HIC
Devamını Oku

Yaşlı Olgun Amcalar beni çok güzel siktiler ( Sikis Hikayaleri-1)

slm. ben 17 yaşında, 1,70 boyunda 50 kilo, 95-60-110 ölçülerinde bi kadınım. saçlarım kızıl uzun ve göğüslerimde dimdik, kocaman. anlatacağım olay bir yıl önce başıma geldi. biz kenar mahhalle bir yerde yaşıyoruz. evimizin civarnda bir sürü inşaat vardı. ameleleri kışkırtıcı şeyler yapmak çok hoşuma gidiyodu. bigün annemler memlekete gitti ve evde 1 hafta tek kalacaktım. bnde fırsattan istifade okula giderken gömlek içine siyah styen gydim ve içime kısa çorap, eteğimide kıvırdım. koca götümü sallaya sallaya yürüdüm inşaatlarn önünden. memelerimide hoplatıyrdm. bütün ameleler bana bakıyordu. çok hoşuma gitmişti. akşam eve dönerken telefonda konuşuyo gibi yapıp evde tek olduğumu ve gider gitmez duş alacağımı söyledm. defterlerimi yere düşürüm domalmayıda unutmadım. snra eve girdim. ıslattım vücudumu havluya sarınıp içime tanga giyindm. perde arkasndan bakındım amelelerden en genci geliyodu. otomatiğe bastm, snra kapı çaldı. kapıyı açtm. ve ne göreyim 8 amele adam hepside gelmiş. bni bir anda içeri itip kapıyı kapadılar. havlumu çıkardılar ve her yerimi sıkmaya başladılar. içlerinden en yaşlı olanı 55 yaşlarındaydı, bu memeleri sikecem diye söyleniyodu. snra hepsi aletlerini çıkardı. kocamandı yarrakları. inanamadım. burnumu tutup ağzıma sokmaya çalıştı 2si, her yerime sürtüyolardı yarraklarını. orospu seni götün mü kaşındı kaltak diye konuşuyolardı. sonra en büyük olanı bakiremisin öyleysen söyle bozmayalım dedi, bende hemen başımı salladım. güzel dedi, ozaman bu amı ben becericem ilk dedi ve o koca yarrağını amıma soktu. bağıramadm bile çok acımıştı. içimde gidip gelirken diğerlerinde abaza gibi inliyo aletlerini orama burama sürüyolardı. hiç böyle sesler duymamıştım.adam anırarak içime boşladı ve ağzıma bi tokat patlattı. bayılmışım. uyandığımda hiç halim yoktu ve hala üzerimde biriler vardı. amım uyuşmuştu. götümde acıyodu. ağzım döl yuvası olmuştu. içeride artık daha fazla adam vardı. hepsi dal taşşak ortadaydı işini bitiren sigarasını yakmış izliyo iş görende bni sikiyodu heryerimden. snradan bi adam daha geldi. 70li yaşlardaydı. acıyıp yer verceğin amca. içeri girdi, sanki pazardan domates bakar gibi elledi amıma götüme baktı. elindeki poşeti verdi ve gt giyin bunları dedi. konuşamıyodum bile. bi süre öylece kalınca memelerime bastonuyla vurdu ve giyinde gel seni öldürürüm yoksa dedi. gidip giyinirken poşetten fantazi kıyafet çıktı. siyah tül bi elbise, içine siyah tanga ve jartiyer. makyajda yapmamı söylediler ve içeri gittiğimde kamerayı açmışlardı. bni artis yapıcaklarını söyleyip aralarında itişmeye başladılar. istemediğimi söyledm. snra bni ellerimi arkaya bağlayıp birde boynuma dolayıp ipi evin içinde köpek gibi gezdrdiler. snra yaşlı amca o pörsümüş sikini yüzüme sürüp tokatlamaya başladı. 11 amele beni sikiyodu. amca alta yattı ve bni zorla sikine oturttular. bağıramıyodum. 3 tanesi ağzıma vermişti. biride amıma girdi me aynı anda sikiyolardı. zevk alıyodum ama çaktırmıyodum ağlıyodum. inleyip boşalınca onlar, diğer 5i aynı pozisyonda siktiler deliklerimi. snra kamerayı çeken masaya koydu kamerayı ve hepsi aynı anda üstüme boşaldılar. bana her istediklerinde onlarla sikişmezsem bunu internete koyarız dediler. bnde başımı salladım. bni çözdüler ve 2 gün snra bni sattıklarını 3 adamla sikişmem gerektiğini söylediler. umrumdamıydı 11 amele becermişti bni. otele gidip o 3 adamla da sikiştim yer değiştire değiştire amımı ağzımı götümü siktiler. strptz de yaptım onlara beni güzel becerene de indirim yaptım. artık hep siktiriyorum kndimi. götümü siksinler istiyorum. hep yaşlı adamlar götümü sikip memelerimi emsin. o koca memelerimin arasına yarraklarını gömiyim, ağzımın suyu aksın taşaklarına. özellikle 50 yaş üstü amcalar. bembeyaz tenimi kızıl saçlarımı çekerek sikin. iri memelerimi koca götümü. ohhh….. ohh…. yine boşaldımm. işte buu…
Devamını Oku

Abimin Türbanlı Karısını Çatır Çatır Siktim (Türbanlı Sikiş Hikayeleri)

Sadece merhaba dediğim arada sırada ayak üstü sohbet ettiğim bir arkadaşım vardı. Bazen benim işimle ilgili onun bir işi olduğunda da yanıma gelir, çay kahve içerdik, günlerden bir gün işi için kendi gelmedi, eşini göndermiş, ben daha önceden eşini görmüştüm, çarşılarda birlikte gezerlerken, çekici bir kadındı ama sonuçta merhabalaştığım bir arkadaşım olduğu için kötü niyet hiç gütmemiştim, o gün eşi geldiğinde üzerinde bütün vücudunu saran, eteği dizlerine kadar olan bir elbise giymişti, ben içeriye buyur ettim, tokalaştık, sımsıcak elleri vardı, ellerinin sıcaklığından bile tahrik olmuştum, ben masama oturdum, o da karşıma oturdu ve bacak bacak üstüne attı, karşımda çok güzel bir manzara olduğunu göz ucuyla anlamıştım, direkt bakamıyordum kahve istedi, söyledim o arada telefonu çaldı, o anda dalgınlığından istifade edip bacaklarını inceledim, çok biçimli bacakları vardı, elbisesinin altında baldırlarına kadar manzara görünüyordu ve süperdi, sikim kalkmıştı hemen, ve suları akmaya başlamıştı, iş konusunu bitirince derin bir sohbete daldık, evliliği kötü gidiyordu, bana pek mutlu olmadığını ama çocukları hatırına buna katlandığını söyledi, sanırım ben açık konuşunca hoşuna gitmiş ve bana güvenmişti, o gün bacaklarını o gidinceye kadar ona da yakalanmamaya çalışarak izledim, gerçi çekinse bacaklarını kapatırdı diye düşündüm ama yine de onu ürkütmek istemedim, daha sonraki günler de, ki sanırım kendisi istekli oluyordu genelde işyerine o gelmeye başladı, bacaklarını da hep bana seyrettiriyordu, birgün kot pantolonla geldiğinde ona bacaklarını gösteren elbiselerin daha yakıştığını güzel bacaklarını olduğunu söyleyince hoşuna gitti ve benim yanıma gelirken hiç pantolon giymedi, her neyse ben devam edeyim, biz samimiyeti iyice ilerletince bende artık iyice azmıştım, bir gün ona denize gitmeyi teklif ettim, biraz çekinmiştim ama kabul edince şaşırdım, artık herşeyi göze almıştım, onunla gidecek ve güzel bir gün geçirecektim, ne olursa olsun diyordum kendi kendime yakalanırsan yakalanayım anasını satayım dedim. Bu arada sonunda yaşını söyletmeyi başarabilmiştim, tam 36 yaşındaydı, bir gün telefonlaştık ve onu arabamla aldım, deniz teçhizatları hazırdı, ıssız bir yere gittik, zeytin ağaçları ve çalılıklar arasında sote bir yer bulduk, zaten kendisi çevreden görünenler olur, sote bir yer olsun demişti, ben havluları serdim, hemen üzerimi çıkardım, oda üzerini çıkardı ve o muhteşem vücudu gördüm, iki çocuk doğurmasına rağmen hafif göbeği dışında hiç fazlalığı yoktu, bikinisinin altında göğüsleri dimdik duruyordu, kalçası yuvarlak ve dışarıya kalkıktı, birşeyler olacağından emindim kendimce ama yine de şortumun altından sikimin kalktığını görmesini istemiyordum, hatta biraz yanında çekinik durunca ikimizde korkularımızı yenerek buralara kadar geldik, çekinme, rahat ol dedi, bana güneş kremini uzattı ve sırtını dönerek sürmemi istedi, ben kremi sırtında gezdirmeye başladım, koltuk aralarına sürme bahanesiyle göğüslerinin doğuş yerine parmaklarımı sürtüyordum, hiç çekinmiyordu, sırtın bitti dedim, o zaman bacaklarıma da sür dedi bana doğru döndü bacaklarına sürmeye başladım, sikim kazık gibi olmuştu, kalbim hızlıca çarpmaya başlamıştı, bir çok birlikteliğim olmasına rağmen böyle kaçak bir ilişki olduğu için çok heyecanlanmıştım, apış arasına doğru sürmeye başladığımda bacaklarını biraz daha araladı, cesaretlenmiştim, bikininin altında amının çizgisi belli oluyordu, amının kenarına kadar sürdüm kremi, bana çok hoşsun, çok çekicisin deyince hemen dudaklarına gömüldüm, öpüşmeye başladık, hemen sırt üstü yatırdım ve bikinisinin üzerine çıkardım, göğüs uçları çok büyüktü, göğüs halesi siyahlaşmıştı, her iki göğsünüde emmeye başladım altımda inliyordu, sik beni yakışıklım sok sikini içeriye dayanamayacağım günlerdir bunu bekliyorum deyince, içinden boşver zaten kadın dolmuş ön sevişmeyi geç dedim, şortumun kenarından sikimi çıkardım onunda bikinisini sıyırdım, karşımda yeni traşlanmış bir am vardı, jiletle aldığı belli oluyordu, bazı yerleri kesikti, önce bir tadına bakayım dedim ve bir kaç dil darbesi attım amına sonra fazla bekletmemek için hemen sikimi soktum içeriye, amı biraz boldu ama sımsıcaktı, ateş gibi yanıyordu, beni hızlı sik erkeğim, içime boşal, ininceye kadar hiç çıkarma dedi, ben iyice hızlandım, hadi dayanamayacağım sende boşal dedi, geliyorum bebeğim bende, hadi hadi diye bağırmaya başladım, o da bağırıyordu, altımda titrediğini hissettiğimde bende boşalıyordum, ikimizde aynı anda boşaldık, amı, am suyu ve spermden vıcık vıcık olmuştu, sikim ininceye kadar içinde geldim gittim, bu arada boşalması devam ediyordu, sikim inince bir ara çıkarmak istedim, dur bu şekilde sik dedi, ben sikim inik bir şekilde içerden çıkmasın diye çaba göstererek ufak ufak gidip geliyordum, başını sağa sola atıyordu, bir müddet te o şekilde siktim, biraz sonra yüzüme gülümsedi, çok harikaydın tatlım dedi, dudaklarına bir öpücük kondurdum, sende öyleydim bebeğim dedim, benim bebeklik yanımmı kaldı canım, artık kartladık dedi, bende ona sen 18 lik kızlara taş çıkartırsın güzelim taş gibisin halen dedim, ben şortumu oda bikinisinin üstünü giydi, denize girdik, denizde amını parmakladım durdum, ama başka seks yapmadık o gün, evinin uzağında bıraktım onu, ayrılırken işyerinde sikişmeyi planladık, bir öğle arası veya akşam üzeri, işçiler dağılınca yapacağız birşeyler, vazgeçmezse tabiki
Devamını Oku