2 Eylül 2014 Salı

Erzincanda kahvecının karısı

Benim adım elektrikci34 bundan 4 sene onceydı işim geregi süreklı iş gezilerine cıkarım önce kendimi tanıtayım ben 176 boyunda sarısın yesıl gozlu su anda 39 yasındayım calısmak için gıttıgımız iş yerınde temızlıkcı bayanlar vardı bızım malzeöelerın ambalaj naylonlarındakı balonları patlatıyor gulusuyorlardı yanlız bır tanesı sureklı bana bakıp guluyordu bu boyle bır kac gun devam ettı sonrakı gunlerde cesaretımı toplayıp bende onunla konusmaya basladım adı ayseymıs kocası kahve hanede garsonluk yapıyormus ıkı cocugu varmıs bır gun onunla kullanılmayan bır odaya gectık muabbet ederken bacaklarını oksamaya basladın oda hıc karsı koyadan karsılık verdı sonra o masanın uzerınde otururken ben yere ındın dızlerının dıbıne oturarak etegını sıyırmaya bır yandanda bacaklarından baslayarak opmeye ufak ufak ısırmaya basladım bır ara kafamı kaldırıp ona baktıgımda o kendınden gecmıs goguslerını oksuyor olarak gordum bu benı dahada azdırdıetegını ıyıce sıyırdım o muhtesen amcıga ulastım oyle yalıyor dılımı oyle derınlere sokuyordumkı adeta onu dılımle sıker olmustum o bu arad 2 sefer bosaldı ınanın hayatımda tattıgım en lezzetlı seydı bu sefer ben masaya cıktım o asagı ındı benın 18 cm lık ufaklıgı aldı oyle bır yalıyordukı kendımı zor tuttumkafasını ıyıce bastırdım neredeyse kusacaktı bende yere ındım 69 pozısyonuna gectık arada agzından cıkarıyor nolur sık artık dıye yalmarmaya basladıbır 5 dakıka daha devam ettıkten sonraoyle bır soktumkı zannetımbutun bına buraya gelecek oyle bır ınlıyor sakın cıkma hepsını sok dıyordu bunu boyle 20 dakıka sıkıp heme toparlandık cıktık ama aksam saat 9 için bıryerde bulusmak için soz aldım onuda sonrakı yazında anlatıcam

Karavanda tecavüz

Sıcak bir yaz günüydü. Yazlığımıza yakın kumsalda karavanlarıyla tatile gelmiş 5 erkekle tanıştım. Yaşları 25-30 arasındaydı. Hepsi yakışıklıydı ama içlerinde Mesut adlı biri vardı ki Ona daha ilk görüşte aşık olmuştum. Günlerimizi benim birkaç arkadaşım ile birlikte onlarla geçirmeye başladık. Denize giriyor, yemek yiyor, oyunlar oynuyorduk. Çok güzel zaman geçiriyorduk. Her gün Mesut’u görmek beni mutlu ediyordu. Bir akşam ertesi sabah ayrılacaklarını söylediklerinde çok üzüldüm. Mesut’u istiyordum. Ama ona açılmam mümkün değildi. Tüm cesaretimi toplayarak, yalnız kaldığımız biran ondan hoşlandığımı ona söyledim. Bende dedi. Son gece olduğu için birlikte bara gitmeyi teklif ettiler. Diğer kız arkadaşlarımla birlikte bir bara gittik. Bir süre sonra Mesut kulağıma eğilerek, hadi buradan gidelim dedi. Kumsala karavanlarının olduğu yere gittik. Beni içeri davet etti. Heyecandan kalbim duracaktı. Bunu hem istiyor, hem de çok korkuyordum. Daha önce bir erkek arkadaşım olmuş ve onunla birlikte olmuştum ama sanki ilk kez kızlığımı verecekmiş gibi hissediyordum. İçeri girdik ve beni öpmeye başladı. Her tarafımı ateş bastı. Onun olmak istiyordum. Bir süre sonra çırıl çıplaktı. Biran önce içime girmesini ve Mesudun olmak istiyordum. Önce o muhteşem sikini ağzıma aldım. Mesutta çok istekliydi. Sonra beni yatırıp içime daldı. Ona ya arkadaşları gelirse dedim ama bana 2-3 saat gelmezler senin arkadaşların onları oyalar dedi. Üzerimde bir hayvan gibi gidip gelmeye başladığı sırada kapı açıldı ve içeri diğer 4 arkadaşı girdiler. Hep bir ağızdan bir şey kaçırmamışız dediler. Ben şaşırmıştım, ne yapacağımı bilemiyordum ama Mesut hiç istifini bozmadan beni sikmeye devam ediyordu. Diğer arkadaşlarının da soyunmaya başladığını görünce, gitmek istedim ama Mesut çok güçlüydü altından kalmam mümkün değildi. Sonra birer birer diğerleri de gelip siklerini ağzıma, elime vermeye başladılar. İtiraf ettim, bağırmaya çalıştım ama nafile. 5 güçlü erkeğe karşı yapabileceğim bir şey yoktu. Biri ağzıma veriyor, diğer ikisi ellerime, biri önden diğeri arkadan bana girmeye başladılar. Hepsi birer hayvan gibiydi. Sık sık yer değiştirip, zevkten homurtular çıkarıyorlardı. Arada birkaçı dinlenip, diğerlerine yerine geçiyor bu kez onlar dinleniyorlardı. O kadar uzun zaman beni sikmeye devam ettiler ki ağzımda sik olmadığı bir an bağırdım yeter hayvanlar yorulmadınız mı diye. Bana üzgünüz güzelim levitra aldık pilimiz sabaha kadar bitmez dediler. Gerçektende sabah kadar defalarca bana kayıp, her tarafıma boşaldılar. Vücudum da sperm değmemiş yer kalmamıştı. Sonra beni karavandan dışarı atıp uzaklaştılar ve bana şansına küs güzelim, arkadaşların kabul etseydi bu kadar yorulmazdın dediler. Kimseye bir şey söyleyemedim. İlk günler amım, götüm, ağzım her yerim ağrıdı, ağladım, kahroldum ama zamanla yaşadıklarımdan aslında zevk aldığımı farkettim. Evet hoşuma gitmişti. 5 kişinin tecavüzüne aynı anda uğramak aslında harikaydı. İşte o zaman iyi ki kız arkadaşlarım gelmemişler ve iyi ki şu levitra varmışta kullanmışlar dedim.

1 Eylül 2014 Pazartesi

Nasıl kahraman oldum

39 yaşındayım ve bugüne kadar çok kadınla birlikte oldum her seferinde birşeyler hep eksik oluyordu. Bahsettiğim eksiklikler güzellikle ilgili değil. Aralarında bir içim su gibi olan afetlerde vardı hemde seks konusunda tecrübeli. Ama ilişkilerim nedense oldukça sıradan oluyordu. Zevk almıyormuydun? Hayır tabiki alıyordum seksten hoşlanmamak mümkün değil. Yaz başı Bodrum’a birkaç arkadaş tatile gittik 5 günlüğüne. Daha tam sezon başlamamış olmasına rağmen heryer sikilecek karı doluydu. Enfest turistlerde vardı. Bende epey yakışıklı olduğum için becerecek karı bulmakta hiçbir zaman zorlanmıyorum. Bu yaşımda bile kadınlar benden etkileniyor. Neyse daha ilk akşam bara gittik. Orta yaşlı bir Hollanda’lı kadın beni kesti. Geldi yanıma tanıştık, bende pek İngilizce yok tabi ama kaş göz yara yara , alkolünde etkisiyle anlaştık. Hani karı çok mu güzeldi derseniz hayır değildi ama yaşı yaşıma uygun ve hoştu. Uzatmayayım beni kaldığı pansyona götürdü. Epey alkollü olduğum için kimseden çekinmedik. Daha içeri girer girmezbirbirimize bir yapıştık ki sormayın. karı azgın, sortumu bir çırpıda çıkarıp sikime daldı. Bugüne kadar 19cmlik sikimi köküne kadar alan hiç olmamıştı. Bende hatunun göğüslerine daldım. Gerçekten şu yabancılar çok bakımlılar ve tenleri bir başka ya. Tabi güzel Bodrum güneşi ve havamızında etkisivar tabi. Tam yatağa yatacağız karı bekle tarfından birşeyler söyledi. Çekmeceden birşey alıp geldi. Sarhoş kafa prezervatif getirmeye gitti, ben nasıl unuturum diye cüzdanıma uzanıp bendekini almak istedim. ama karı bir ilaç getirdi. Bana uzattı. Anam tırstım. Nedir bu? filan Türkçe filan, karı birşey söylüyor anlamadım. Ne yalan söyliyeyim tırsıp yataktan kalktım NO No dedim,bana bir kutu getirdi. Levitra idi. Güldüm karıya dimdik sikimi gösterip this is good dedim. Karı ateşliateşli yes but filan birşşeyler geveledi. Ya şimdi oyur karı ile lan sik zaten dimdik ne gerekvar hapa filan uğraşacağıma lan ver tamam deyip yuttup ilaçı. Daha yutar yutmaz karı daha bier ateşlendi. Biraz önceki ateşli karı gitmiş,şimdi güneş gibi karı gelmişti. Resmen beniyatağa atıp, olamdık hareketlerle sikimi ağzına aldı. Üzerime oyurdu, sikimi amının içerisine bir aldı… Sonra bende ipler koptu. Karıyı sabaha kadar öyle bir becerdim ki, göte girdim, ağzına patladım, göğüs arası yaptım, bir am bir göt irağız sikimi sokmadık delik bırakmadım. Her seferinde de sanki daha ilk kez geliyormuşum gibi cayip bir zevkle boşaldım. Ve işte ilk kez o zaman seksin doruklarına çıktım. Karı işini biliyordu ama marifet kesinlikle levitradaydı. Hem beni hem de karıyı öyle bir heyecanlandırdı ki,ateşimiz ancak sabahın ilk ışıklarında söndü.

Netteki orospumm

Merhaba size basımdan gecen bir olayı anlatmak isterim.ben daha önceleri nette tanıstığım insanlara sosyal hayatta birşeyler yasanmaz diye düşünüyordum.ama seldayı tanıdıktan snra fikirlerim tamemen değişti.evewt selda ile bir gece chat sayfasında tanısmısıtık uzun daha sonra msn ye gectik ve uzun süre sohbet ettik yaklasık 1 ay olmustu.bir gece konusmamısın seyri değişmişti ve cinsellikten konusmaya basladık selda daha ince kimse ile olup olmadığımı sordum bense olmamıstım ama olduğumu ifade ettim.neler yasadğımı sordu bende basımdan gecenleri anlattım baya etkilenmiş olmalı idi sanalda seninle yasamak istiyorum dedi.ve sanal fantaziler kurmaya basladık sohbetimiz artık tamamen cinsellik üzerine idi.yaklasık bir ay sanal ilişki yasadık ama artık ıkımızde dayanamıyorduk.fantazilerimizi gerceklestirmek istiyorduk.bir hafta sonu seldanın bulunduğu sehre gittim ve ona süpriz yapıp aradım inanmamıstı cok heyecanlanmıstı.bulusmak istediğimi söyledim ilk önce cok cekindi ama daha sonra teklifimi kabul ettik.bulusmak icin acık bir park alanını tercih etmişti ve buluştuk gercekten kamerada göründüğünden daha muhtsem bir vucudu vardı yuvarlak kalcalar dik göğüsler muhtesem bir görüntü idi ayrıca cok tatlı bir yüze sahipti.biraz sohbet ettikten sonra yürümee basladık park sehir dısında olduğu ıcın ormanlık alana yakındı ormanın icine yürürken bir ara yorulup oturduk ve msn de konustuklarımızı hatırlattım ona tamamen amacım onu etkileyip gercekte istediğim fantazime olasmaktı.bir süre konustuktan sonra selda istersen ağarız teklifinde bulundu inanılmaz bir teklifti ben vakit kaybedermiyim. dudaklarına yapıstım ve uzun süre dudaklarını emdim dillerimiz bir biri ile dans eder gibi idi.kırk yıllık usta gibi idik ikimzi.daha sonra badisini sığırıp göğüslerini emmeye basadım selde adeta kendini kaybetmiş gibi idi kollarıma bırakmıstı kendini.o güzel gögüsleri emerrken sayıklamaya basladı askım hakanım kocacığım erkeğim diye bu sözler ben ateşlemisti ve üzerinde ki pantolonunu cıkardım o mutesem am karsımda idi aylardır hayalini kurduğum sanal alemde ben büyüleyen güzellik karsımda idi ben aylardır ac kalmıs gibi dadandım amına yalamaya basladım.dilimle darbeler indiriyordum tamamen kendisini kaybeden selda sik artık sik artık diye inliyordu ama daha zevkin basında iken hemen bitirmek istemiyordum.tadını cıkarmam gerekiyordu.amının dudaklarını emiyor yalıyor ve defalrca dilimle giriyordum icine bir ara irkildiğini fark ettim sanırım boşalmıstı ağzımda am suyunu hissettim. daha sonra sırt üstü uzanmamı istedi fermarımı indirdi yarrağımı yalamaya basladı sanki seker yalıyordu cok muhtesemdi ve önce ucunu ağzına aldı emiyordu daha sonra tamamını alarak gel gitlere basladı benimki seldanın ağzınta tas gibi olmustu.ve hemen ağzından cıkardı üzerine doğru cökmeye basladı am deliği tam yarrağımın hizasında idi selde tam üzerine oturdu aman allahım o n sıcaklıktı ıcerisi yanardağ gibi idi muhtesemdi kalkıp oturuyordu yılan gibi kıvırıyordu üzer,mde bu arada bende göğüslerinü oksuyor bazen dudaklarını emiyor bazende göğülerini ikimiz kan ter icinde kalmıstık selda özerinden kalktı ikimiz ayağa kalktıık seldanın sırtını ağaca dayadım ve bir bacağını belime dayadım yarrağımı tam am deliğiğinin hizasına getirerek iceri girmeye calıstım ıhhhh diye bir ses cıktı ıcerde idim selda hadi askım ucur beni dedi olur bebeğim.ben hızlandım ve gelip gitmelerim serilesti bu arada seldanın ınlemeleri adeta cığlık olmustu askım sik sik sik beni diyordu.lion_man_29@ ben zaten sikiyordum))) neyse bir süre gelğgittrn sonra askımn dayan geliyordum dedim.İcine boşalmamam icin rica etti bende kırmadım ve cıkardım ağzına verdim volkan gibi ağzına boşaldım selda tum menilerimi emerek yottu.daha sonra göttende bir posta siktim 1 hafta boyunca onun bulunduğu memlekette kaldım hergün sevişiyorduk.sanırım suan evlenmiş enişte bey cok sanslı selda gibi birisini bulması imkansız)))

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Patronum Götümden

Anlatmaya ilk baştan başlayacağım. Patronum yakışıklı oldukçada sempatik biri ama evli. Ben ise 1,70 boyunda sarışın ve oldukça sexi bir bayanım. Patronumla ilk başta patron eleman ilişkimiz oldu. Belli bir zaman geçtikten sonra bu ilişki daha samimi bir havaya girmişti. Patronumla artık her konuda konuşabiliyorduk. Bir gün patronumla öğle yemeği için dışarı çıkmıştık ve ilk defa baş başa yemek yiyecektik. Yemeklerimiz geldiğinde patronum birer kadehte şarap içermiyiz diye sordu. Olabilir dedim ve birer kadehte şarap söyledik. Yemeğimiz bitip şaraplarımızı yudumlarken patronumun bana her zamankinden farklı bir gözle baktığını hissettim. Önce rahatsız oldum ama sonra şarabında vermiş olduğu keyifle rahatladım. Birbirimizin sadece gözlerine bakıyorduk konuşmuyorduk. Patronum ne kadar güzelsin diye sözlerine başladı ve ekledi sana bakmaya doyamıyorum dediğinde biraz utanmıştım. Ama cesaretimi toplayıp sizde çok yakışıklısınız dedim. Bu sözler bi anda ağzımdan çıkıvermişti. Bunları söylediğime ben bile inanamıyordum. Patronum bu sözlerimden cesaret almış olacak ki keşke evlenmeden önce tanışmış olsaydık dedi. Ben yeni bir şok daha yaşıyordum ve keşke dedim. Yine ortalığı bir sessizlik kaplamıştı. İkimizde birbirimizi istiyorduk bu her halimizden belliydi. Patronum evliydi ama çok yakışıklı ve sempatik biriydi. Kara verdim, bu gece ne pahasına olursa olsun onun olacaktım. Sessizliğimizi garsonun birer kadeh daha şarap alırmısınız sözleri bozdu. İkimiz aynı anda evet demiştik. Sonra birbirimize baktık ve gülüştük. Garson kadehlerimizi doldurduğunda kedehi bir dikişte içip bir kadeh daha alabilirmiyim dedim. Patronum ooo çok hızlısın dediğinde kızarmıştım. Niyetimi anladığını düşünmüştüm. Ben üçüncü kadehimi yudumlarken patronum gülümseyerek sadece beni izliyordu. Kızgın bir ifadeyle “gülme hepsi senin yüzünden başımı döndürüyorsun” dedim. Patronum sende benim başımı döndürüyorsun çok güzel ve sexisin ve şuan benimle birlikte olman için neler vermezdim dediğinde, o zaman ne bekliyoruz bende seni çok istiyorum hadi otele gidelim dedim. Bi anda kendimizi otel odasında bulmuştuk kapıdan içeri girer girmez dudaklarımız birleşmişti ve çılgınlar gibi öpüşüyorduk. Öpüşürken bi yanda da birbirimizi soyuyorduk. Bi anda kendimizi çırılçıplak ve yatakta bulduk. Patronum dudaklarımı bırakıp önce boynumu sonra göğüslerimi yaladı ve yavaş yavaş aşağılara doğru iniyordu. Göbeğime ulaştığında ben kendimden geçmiş durumdaydım. Göbeğimi oradan da daha aşağılara inerek amımı yalamaya başlamıştı. Dilini içine sokup çıkarıyor sonra dışında gezdiriyordu müthiş bir zevkti. O yaladıkça ben daha çok kuduruyordum ve daha fazla dayanamayarak boşaldım. Bütün sıvılarımı yalayıp yutmuştu. Kasılmalarım bitip tamamen boşalıp kendime geldiğimde hemen sikini yakalayıp ağzıma aldım. Önce başını ağzıma ağzıma alıp yalıyor öpüyordum. Sonra yavaş yavaş daha derine inmeye başladım ama ağzıma sığmıyordu. Çünkü çok büyüktü yaklaşık 20 cm siki vardı, çok kalındı ve hepsi ağzıma sığmıyordu. Sonra beni yatırdı ve 69 pozisyonunu aldık ben o koca siki yalarken oda beni yalıyordu. Dilini amıma sokup çıkarıyor sonra bızırımdan başlayıp arka deliğime kadar yalıyor ve tekrar amıma sokuyordu. Dilinin götüme değmesi beni çok tahrik etmişti. Daha önce amımdan sikilmiştim ama götüm hiç yarak yememişti. Bi an bu kalın yarağı arka deliğimde istedim ve bu beni aşırı tahrik etmişti. Çok zevk alıyordum hadi aşkım sok artık bana seni istiyorum diyerek kucağına oturdum ve sikini kavrayıp amıma yerleştirdim ve kendimi onun kollarına bıraktım. Beni kalçalarımdan sıkıca kavramış kucağında zıplatıyordu. Kalçalarımdan kaldırıp bırakıyordu ve laap diye amımın derinliklerine giriyordu. Müthiş zevk alıyordum çok kalındı ve içimi dolduruyordu. Ama az önceki götten sikilme fikri hala aklımdaydı ve arkadaşlarımdan acı verdiğini duymuştum. Acaba alabilirmiyim diye düşünürken patronum geliyorum dedi ve beni daha hızlı kaldırıp bırakmaya başladı. Hadi aslanım ayır kalçalarımı parçala amcığımı derken bende boşalmaya başladım. Ama ne boşalma gümbür gümbür geliyordum. Boşalmamız bittiğinde hemen üstünden kalkıp tekrar ağzıma aldım hala sikilmek istiyordum ve bu koca yarağını götümde istiyorum dedim. Bu sözlerim patronumu da azdırmış olmalı ki hemen sertleşti. Bu götü sikmeyi bende çok istiyorum harika kalçaların var dedi. O zaman ne duruyorsun dediğimde canını yakmaktan korkuyorum dedi. Acısa da götümü parçalasa da o yarağı götümde istiyorum dedim. Bu sözlerim üzerine patronum dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı parçalarcasına emiyor ısırıyordu. Sonra beni domaltıp götümü yalamaya başladı. Dilini içine sokup çıkarıyor arada da amıma dil darbeleri atıyordu. Ben ise hadi sok artık parçala götümü diye yalvarmaya başlamıştım. Acele etme diyerek parmaklarını ağzıma verdi ve ıslatmamı istedi ben parmaklarını yalarken oda götümü yalamaya devam ediyordu. Sonra sikini ağzıma verip ıslanmış olan parmaklarını birer bire götüme sokmaya başladı. Önce bir parmağı girip çıkarken sonra iki ve üç oldu. Çok zevk alıyordum ve daha fazla dayanamadım. Önünde domalıp hadi sok dedim. Sikini tutup arka deliğime dayadığında heyecandan ölecektim. Götüm ilk defa bir yarak tarafından sikilecekti hemde kalın bir yarak. Yarağını götüme dayamış bastırıyordu ama girmiyordu. Hadi sok bana, parçala götümü dediğimde daha hızlı yüklendi ve başı girmişti. Başının girmesiyle birlikte müthiş bir çığlık attım eminim sesim recepsiyondan bile duyulmuştur. Çok canım yanıyordu ama alışacağını biliyordum. Patronum canımı yakmamak için hemen içimden çıkmıştı. Onu yatırdım ve sikini tekrar ağzıma alarak iyice ıslattım. Bu yarağı almalıydım, gövdesinden tutarak götüme hizaladım ve kendimi üzerine bırakarak oturdum. Bir hamlede hepsi girmişti ama çok canım yanmıştı. Patronum sesim duyulmasın diye ağzımı kapatıyordu. Bir süre tamamı içinde olarak üzerinde oturdum. Canımın acısı geçmeye başlamıştı ve yavaş yavaş oturup kalkmaya başladım. Oturup kalktıkça zevk almaya başlamıştım. Patronumda doğrularak beni kaçalarımdan tutup oturup kalkmama yardımcı oluyordu. Artık acı yerini zevke bırakmıştı. Hadi aşkım ayır kalçalarımı, parçala götümü sok hepsini diyerek üzerinde zıplıyordum. Bir yandan da öpüşüyorduk çığlıklarımız oda da yankılanıyordu ve patronum ben kucağında iken ayağa kalktı. Ayaktaydık ve ben hala kucağındaydım kalçalarımı ayırmış beni sikinin tepesinde zıplatıyordu. Bense boynuna sarılmış götten sikilmenin zevkini çıkarıyordum. Kalçalarımı iki yana ayırmış sikinin üzerinde zıplatıyordu beni ve ikimizde zevkten uçuyorduk geliyorum dediğimde içimdeki sikin daha da kalınlaştığını hissettim artık beni daha hızlı zıplatıyordu kucağında. İkimiz aynı anda boşalıyorduk ve müthiş zevk alıyorduk. Siki küçülene kadar kucağındaydım ve çok zevk almıştım. Birlikte banyoya girdik ve birbirimizi yıkamaya başladık. Patronumun sikini elimde sıvazlayıp yıkarken yeniden hareketlendiğini gördüm ve ağzıma alarak yalamaya başladım. Yeniden kazık gibi olmuştu ben yalarken oda sabunlu parmaklarını götüme sokup çıkarıyordu. Anlaşılan daracık götüm hoşuna gitmişti ve önünde domalarak sik götümü dedim. Beni kalçalarımdan tutarak öyle bir geçirdi ki oohhh diyerek zevkini çıkarmaya başladım. Sonra onu duvara yaslayıp kalçalarımı ona doğru bastırmaya başladım. Artık o sikmiyor ben siktiriyordum. O sabit duruyor ben önünde domalmış kalçalarımı ileri geri oynatarak keyifle götümü siktiriyordum. Geliyorum dediğinde hemen önünde diz çöküp üzerime boşalmasını söyledim. Sikini tutarak sıvazlıyordum oda gümbür gümbür yüzüme göğüslerime doğru fışkırıyordu. Boşalması bittiğinde ağzıma alıp emerek kalan son damları da yalayıp yutmuştum. O gün yemekten sonra işe gitmemiştik ve akşama kadar defalarca sikişmiştik. Ertesi gün işyerinde kıçımın üzerine oturamıyordum. Hala yarak istiyordum ve üzerimde kısa bir etek vardı ama içine don giymemiştim. Yerimden kalkıp patronumun odasına gittim. Kapıyı çalmadan içeri girdim ve girer girmez kapıyı içeriden kilitledim. Patronum gülümseyerek sanırım sende benim gibi tadına doyamadın dedi. Evet dediğimde önünde diz çökmüş fermuarını indiriyordum. Sikini dışarı çıkarıp yalamaya başladım ve kısa sürede kazık gibi olmuştu. Hiç vakit kaybetmeden eteğimi kaldırıp üzerine oturdum ve kendimi siktirmeye başladım. Beni kalçalarımdan tutmuş kucağında zıplatıyordu. İkimiz aynı anda boşalmıştık artık patronum her canı istediğinde beni odasına çağırıyor ve saatlerce sikiyordu. Bazen de ben ona sürpriz yapıp işe dalmış çalışırken odasına girip saatlerce yalıyor sonra ağzımda patlatarak bütün sıvılarını yalayıp yutuyordum. Bazende akşamları fazla mesai yapıyorduk. Mesaide ne yaptığımızı da siz tahmin edin

Tatilde Otelde 1 Hafta Seks

Amı sulanan herkese selam! Anlatacağım olayı bu yaz tatilinde yaşadım. Fazla uzatmayacağım. Yaz tatili için hazırlanmış rezervasyonumu yaptırmıştım. Gideceğim yerde arkadaşların yerleri vardı birisinin barı vardı birisinin oteli vardı onlarda kışın İstanbul’a geldiklerinde ben onlara gerekli özeni gösterip ikramlarda bulunuyordum. Neyse ben tatil bölgesine gittiğimde beni otel sahibi arkadaşı karşıladı yerleştim otele üzerimi değiştirip plaja indim. Bu arada plajda harika bir kız gördüm ama pek öyle ilgilenme fırsatı bulamadım sadece bir kez göz göze geldik o kadar neyse ben otele geri döndüğümde kızda aynı otelde kalıyormuş. Yemeğimizi yedikten sonra ben odaya çıkıp üzerimi değiştirdim bara gidecektim indim bara gittim ortada da bar sahibi arkadaşım bana barın en güzel yerini ayarladı tabi özel olduğum garsonların bana yaptığı hizmetten belli oluyordu. Otelde ki kızda oraya gelmiş bir köşede oturuyordu neyse güzel bir müzik çalmaya başladığında kız ortaya çıkıp dans etmeye başladı. Bende fırsatı değerlendirip bende dans etmeye çıktım ve yanına gidip beraber dans etmeye başladık ama hiç konuşmuyorduk müzik bittiğinde onu benim yanıma davet ettim kabul etti. Artık kıza alıcı gözüyle bakıyordum harika göğüsleri vardı iri göğüsleri her zaman sevmişimdir. Düzgün bir fiziği var incecik beli muhteşemdi. İlk aklıma gelen eğer bu kızı sikmeyi başarabilirsem ayakta kucağıma alıp sikimin üzerine oturtup zıplata zıplata sikmek istiyordum. Bu kısacık hayalin üzerinden içkilerimizi söyledik tanışma faslını da geçirdik artık müzik ve biz vardık. En son bir slov parça çıktı dansa kaldırdım hem dans ediyor hem de yavaş yavaş rahatsız ve ürkütmeden okşuyordum. Oda bunun farkında olduğu için karşılık veremese de derin nefes alışlarıyla bana onay veriyordu. Müzik bitmiş bar kapanacaktı bizde baya kafayı bulmuştuk. Sahile indik birbirimize sarılarak otelin yolunu tuttuk. Otele geldiğimizde arkadaşım bahçede oturuyordu bizi karşıladı. Bana çok hızlısın be Cem dedi bende ne oldu ki dedim baksana otelimin en güzel kızını kapmışsın dedi. Bende güldüm kızda güldü. Dedim ki sen boşver de bize odaya biraz daha içki gönderir misin dedim. Ok dedi bende kızı alıp benim odaya davet ettim. Tabi kız şifreyi almış ve kabul etmişti odaya çıktık kısa süre sonra odaya güzel bir meyve ve içki tepsisi geldi. Başladık sohbet etmeye falan derken ellerimizle birbirimizi okşamaya başladık. Ben göğüslerini okşadıkça gözlerini kapatıp beni davet ediyordu biz tamamen birbirimize sarılıp sevişmeye başladık. Yavaşça onu soydum zaten yaz günü bütün elbise 3 parçadan ibaretti elimle bütün vücudunu okşarken göğüslerini emiyordum. Yavaşça aşağılara inip muhteşem bacak arasına gelmiştim. Başladım yalamaya bu konuda yani yalama konusunda ustayımdır. Çok kısa yalama faslında orgazm olmuştu bile derken sıra ona gelmişti. Ben uzandım o benim vücudumu yalamaya başladı ve aşağıya indi sikimi dışarıdan okşuyordu. Derken pantolonumu aşağı sıyırdığında gözleri faltaşı gibi açıldı. Çakırkeyif olan kız kendine gelmişti sanki sikimi görünce uzun uzun sikimi seyretti ve şaşkınlığını atınca sikimi iki eline alıp okşamaya başladı ve sikimin kafasını ağzına alıp içine çeke çeke emiyor sadece sikimin kafasını ağzına sokup vantuzluyor diliyle de sürtüyordu. Boşalacağımı söyledim sikimi ağzından çıkartmadan gözleriyle bana bakarak gülümsüyordu anladım ağzına boşalabilirdim artık ve öylede yaptım tüm spermlerimi ağzına boşalttım. İlk defa böyle bir şey oluyordu neyse çok geçmeden banyoya gidip temizlenip geldik. Tekrar sevişmeye başladık ikimizde tekrar arzu girdabına girdik. Ben taş gibi sertleştim o ise olgun şeftali gibi sulanmıştı artık zamanı gelmişti. Benim barda kurduğum hayal geldi aklıma ayağa kaldırdım koltuk altlarından tutup ayaklarını belime dolamasını söyledim bir elimle kalçasını tutarken diğer elimle sikimi muhteşem amına yerleştirdim ve sonra iki elimle belinden tutup yukarı aşağı zıplatarak sikimin tamamının içine girmesini sağladım. O kadar derinlere giriyordu ki kız her oturmasında nefesini zor alıyordu. Artık hızımızı almıştık. Zıplata zıplata sikerken sanırım o iki defa orgazm olmuştu ben daha birinciyi olacaktım ve bir volkan gibi içine patladım. Her fışkırmamda onu kendime bastırıyordum sabahın ilk ışıklarına kadar sikiştik ondan sonra tam bir hafta otelde bir onun odasında bir benim odamda sabahladık. Tatilden sonra o memleketine ben de İstanbul’a döndüm. Şimdi kış geldi o günleri çok özlüyorum..

29 Ağustos 2014 Cuma

Yeni Kiracının Baldızı

Selam sex hikayeleri ziyaretçileri size başımdan geçen kesinlikle gerçek bir olayı anlatacam. Bazı hikayeler bana inandırıcı gelmiyor çoğu yalan hikaye, neyse olaya gelelim yaklaşık olarak 4 yıl önce başlayan ve halen devam eden başımdan geçen bir sex hikayesini anlatacam. Biz bir beyaz eşya bayisiyiz, yan tarafımızdaki boşalan dükkanı, dükkan sahibi bizden kiraya vermemizi istedi. Daha önceden tanıdığımız bir iç giyim dükkanı vardı. Ancak dükkan pasajda alt katta olduğu için iş yapmıyordu ve dükkan arıyorlardı. Bende sordum kiralık dükkan var diye hemen kabul edip taşınmaya başladılar. Kadının bir kız kardeşi ve memur bir kocası var. Taşınmalarında bizim kamyonetle onlara yardım ediyordum. Kadının kız kardeşi o kadar güzel değil işin açıkçası ama muhteşem bir fiziği ve dolgun kalçaları vardı. Malları yüklerken, indirirken, eğilip kalktığında gözlerimi alamıyordum götünden ve sikimde şahlanıyordu. Kot pantolon vardı allahtan üstümde derken şakalaşarak taşıyoruz hepimiz birden ve bazen kapıdan geçerken kızın arkasından geçiyorum, yumuşacık dolgun götüne değdikçe çıldırıyorum. Neyse ki akşam başladığımız taşıma gece 11:30 saatlerinde bitti ve düzeltme işini de yarın yapalım dediler. Biraz dinlenelim dedik ve eve gittik onları da evlerine bıraktım. Evleri çok yakındı zaten, ben eve giderken hemen asılmaya 31 çekmeye başladım. Aklıma sokmuştum bu kızı düzeltmeyi 1 kaç gün geçti dükkanı düzeltmelerinde onlara yardımcı olma bahanesiyle baya samimileştik. Dükkan bitti satışa başladılar 15 gün falan geçti adeta kızla kanka olduk. Sabahları o açar ablası geç gelirdi. Derken ellerini tutuyorum muhabbet epey ilerledi yanağından öpüyorum bişey demiyor. Ama emin olamıyorum kızdan, bir akşam dükkanı kapatacakken yanına gittim yine ayaktaydı gıdıklamaya başladım yapma dedi güldü. Sonra durdum ve dudağına yapıştım öptüm hiç ama hiç bir tepki vermedi ne olumlu ne olumsuz o arada ellerimi de göğüslerine atıyorum. Ondan da hiç tepki gelmeyince bıraktım. Bana baktı ağlar gibi oldu yazıklar olsun dedi. Ben o anda çılgına döndüm ya ablası ve eniştesine anlatırsa diye ve hoşça kal bile demeden ağlamaklı gözlerle eve gitti. Çok korkuyordum aslında telefonuna mesaj üstüne mesaj atıyordum. Sabah oldu ve geldi selam verdim suratı asık akşama kadar uğraştım senden hoşlanıyorum dedim. Şu bu derken birde evliyim ben bu arada bunu biliyor. Bana akşam 8 gibi telin açık olsun dedi. Tabi akşama kadar gönlünü aldım. Neden diye sordum görürsün dedi ve korkuyordum aslında ama tamam dedim. Her zaman açık zaten telim dedim. Saat 7:30 gibi aradı beni ve nerdesin diye sordu, çarsıdayım dedim bize gel dedi. Çok korktum eniştesine mi söyledi yoksa dedim. Sordum yok sen gel dedi. Olmaz dedim dayanamadı anlattı eniştemle ablam misafirliğe gitti ve ben yalnızım şuanda dedi. Dün yarım kalmış işini yapmak istiyorsan gel dedi. Hemen koşarak giderken yolda yoksa beni oyuna mı getiriyor diye düşündüm ve sonra aklıma eniştesini aramak geldi. Aradım sordum nerdesin abi içelim mi bu aksam dedim. Ben misafirliğe gidiyorum yengenle dedi. Hemen koşarak gittim kapıda aradım cebini kapıyı aç dedim. Kapıyı açtığında üzerinde kırmızı muhteşem bir transparan gecelik vardı. Odada ışıkları söndürmüş, 3 mum yakmış, mutfakta bişeylerle uğraşıyordu. İçeri aldı beni sarıldı öpüştük biraz dur işim var mutfakta dedi ve mutfağa gitti. Bende 1 dakka sonra dayanamadım peşinden gittim makarnayı yapmış tezgahta salata yapıyordu ikimiz için ben arkadan beline sarıldım ve arkadan o muhteşem kalçasına yapıştım. Boynunu öpüyor bacaklarını okşuyordum. Bir elimde memelerinde ve aynen öyle eğildim, gecelikle götünü öpüyordum. Tangayla takımdı gecelik kalçasının arasına parmağımı sokuyor dilimle arasını yalıyordum. Dayanamadı bana doğru döndü ve ben tangayı yana çektim muhteşem bir amcık karşımda sulanmış ve yumuldum yalamaya derken basımı bastırıyor ve inliyordu. Yukarı çekti beni ve memelerini ağzıma soktu ben amını yalarken o sutyeni çıkarmış elini benim sikime atıp pantolonun üstünden okşuyor. Elini kemerime atıp açmaya çalıştı ben yardım ettim bir saniyede çıkardım pantolonu ve dikleşen sikimi görünce önümde eğildi büyük bir iştahla ağzına aldı. Ben saçlarından tutup boğazına kadar sokuyorum dayanacak gücüm yoktu ve kaldırıp onu mutfakta yere yatırdım ve bacaklarını açtım aklımdan acaba bakiremi diye geçiriyorum ama hiç sormadım oda bişey demiyor ve sikimi doğrulttum o ıslak amına sok artık dedi. Bende yavaşça geçirdim biraz zorlandı ıkınmaya başladı. Ben korktum bakiremi diye ama dibine kadar sokmuştum sikimi çıkardım bişey yoktu. Kanmı baktın diye sordu yok dedim korkma bakire değilim dedi ve git gel yapmaya başlar başlamaz patlayacak gibi oldum çıkardım ve memelerinin üstüne volkan gibi patladım. O beni yatırıp sikimi emmeye başladı 2-3 dakka sonra sikim yine kalkmış vaziyetteydi ve tekrar yattı. Ben yine geçirdim köküne kadar amına gidip geliyorum. Bacaklarını belime dolamış altımda bende dudaktan öpüyorum onu ve kokluyorum derken sım sıkı sarındı bana kendine doğru çekiyor ve inliyor. İnleme sesleri yükseldi ve öyle bir boşaldı ki bende heyecana gelip kaldırıp onu domalttım. Sakın arkamı aklından geçirme vermem dedi. Benim çok istememe rağmen yok dedi ve kıramadım onu domalttım arkadan yine amına geçirdim. Arkadan bastırdıkça sanki götünü siker gibiydim ve tam boşalacakken döndü ve dilini uzattı yüzüne doğru boşaldım. O gece saat 12 ye kadar beraber tam 5 kere boşaldık. Halende fırsat bulursak yapıyoruz ama eniştesinin tayini çıktı gittiler. Ben onlara ara sıra uğruyorum. Arada 650 km var o kendi annesiyle kalıyor şimdi ve uğradığımda muhteşem sexsimize devam ediyoruz. Bir sonraki hikayemde beni yengesine anlattığı ve sonrasında yengesiyle beraber olduğum anıyı anlatacam sizlere bayy bayyy